luni, 29 iunie 2009

Omul-zar din mine


Hazardul si haosul sunt distractive rau! Nu mi-am imaginat ca sa risti atat de mult poate fi atat de distractiv si revelator.Am pus optiunile acestea pe hartie si am aruncat zarul...
Fata 1: Sa scot capul pe geam si sa urlu "Satana va sodomizeaza nevestele" cat ma tin bojocii
Fata 2: Sa stau sa citesc toata seara
Fata 3: Sa o violez pe gagica mea
Fata 4: Sa merg acasa la gagica mea sa-i dau o floare si sa flirtez cu Vali (se stie el cine e)
Fata 5: Sa merg la Teti in camera si sa-i zic ca stiu ce are in dulap jos (it's a secret nobody has to know...)
Fata 6: Sa scriu un mail celor de la Europe Direct sa le spun ca sunt niste sataniste de doua parale si ca pana si lui nea Luci i-ar fi rusine sa violeze pe cele care se afla in conducere acolo si ca restu sunt niste pampalai obsedati de diplome
Destule chestii nu ? hmmm din pacate a iesi fata 2 :( data viitoare ma gandesc la unele mai indraznete...

Un comentariu: