duminică, 21 iunie 2009

Sinceritate


Cred ca a venit momentul sa recunosc ce doresc de la mine,nu din partea altora sau de la viitor,ce mi-as dori,cum mi-as dori sa fi fost/sa fiu...

Pai mi-as dori sa fiu cinic,desi radeam de un fost coleg si ma distram copios pe seama lui si a cinismului sau,as prefera sa fiu ca el...

Mi-as dori sa fiu indiferent.Oricat as incerca nu pot,ma zgandara ma taie ma oripileaza ca nu pot sa fiu...prea multe emotii prea multa exteriorizare

Empatic...daa mai ales asta.Nu am invatat niciodata cum as putea sa accept alte persoane asa cum sunt,restu intrand intr-o categorie negativa.Un coleg e empatic desi la exterior pare un manelar de doi bani (vedeti! niciun pic de simpatie pentru el) in interior e un ingeras,un Mos Craciun plin de cadouri...

Nu am rezistenta psihica cine stie ce...ma bazez pe imaginatie unde lipseste rezistenta...creez scenarii si personaje dar macar recunosc :D mi-as dori sa fiu mai rezistent cand se intampla ceva sa nu fiu atat de sensibil

Pe scurt nu-mi place de sensibilitatea mea emotionala...ma oftic atunci cand toti in jur stau departe si rad si eu simt nevoia sa stau serios si sa analizez totul la rece.Nu mai vreau asa...dar nu am ce face,sunt bland si cred ca si daca as fi batut nu m-as razbuna atat de crunt.Pentru ca e vorba de mine...daca e vorba de cineva la care tin ( se stie ) atunci cu siguranta as face crima si as rade cu pofta.Pana si personalitatea se cam contrazice cred...ori sunt bun ori sunt nea' Luci,nu ma pot gasi...cred ca sunt genu de persoana "3 in 1".

Si inca ceva ma enerveaza...spiritul de sacrificiu...din cate stiu prea putini il au si il folosesc exact cand nu trebuie.Insa eu exagerez de-a dreptu'.Am ajuns sa imi dau si haina de pe mine pentru cineva drag sau pentru o persoana nevoiasa care cere ajutor.

Mie nu imi place cum sunt...nu ma simt in propriul corp.Tot am impresia ca pot sa dau pielea jos ( un fermoar fiind ascuns pe undeva normal ) si sa ies la o plimbare fara a fi nevoit sa car hoitul dupa mine.
O sa incerc sa devin o persoana echilibrata dar cu anumite sacrificii referitoare la drumul pe care ma incapatanez sa-l urmez.

P.S. Poza imi reprezinta dantura mea avand in vedere ca dintii o iau la sanatoasa din cauza unor plombe prost plasate...run teeth RUN!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu