joi, 11 iunie 2009

No eyes to see

De curand am auzit fara sa vreau la tv,de auzit ca de vazut nici vorba,despre o persoana care si-a pierdut vederea doar din faptul ca i-a fost prea frica sa mai vada.Am cautat pe net termenul si am dat peste o explicatie destul de interesanta dar fara radacini...
"The term hysterical blindness refers not to a medical condition, but rather a rare psychological condition in which trauma from an injury or illness results in a patient's assumed inability to see. The emotional turmoil experienced by people suffering from hysterical blindness causes them to block off visual impulses from the eyes to the brain.

Also known as a conversion disorder, dissociative reaction, or psychological factors affecting medical conditions, hysteria presents itself as an affliction of a sensory organ, in this case, the eyes. Depression, anxiety and other emotional symptoms may also be present."

Interesant...cum poate omul prin auto-sugestie sa faca atatea lucruri.Se pare ca noi suntem intr-adevar speciali.Putem muta si muntii daca dorim,putem sa distrugem sa facem orice...daca dorim.Candva studiam fenomenul numit "stigmata" si desi nu credeam in ceea reprezenta,credeam in puterea de auto-sugestie.Am incercat-o pe corpul meu,si a avut efecte ciudate.Dupa mine,reprezinta puterea cea mai mare a omului dupa puterea subconstientului si puterea fizica.

Un comentariu: