marți, 16 iunie 2009

Copiute


Observ in fiecare zi,spre dezamagirea mea,lucruri,oameni,orice tine de lumea asta,la fel.Aud replici de genu "nu ai nimic de facut"...s-a facut totul.Omul din ziua de azi a trait totul "zapp-and" prin viata.Toti sunt la fel din pacate.Ce poti gasi mai deosebit la ceea ce face un individ ? Faptul ca face ACUM acel lucru,desi a mai inceput de multe ori acea activitate.
Mi se pare oribil sa vad atata indiferenta fata de ceea ce ne deosebeste maimute si de animale...si din pacate o spun cu o groaza pe care nu o pot ascunde,ca animalele ne depasesc.Nu suntem in stare sa pretuim,sa simtim,sa construim fara a distruge...nu putem,e firea care ne impiedica sa fim in pas cu natura.Dar stai putin...ce ne pasa noua de natura ?!? Natura e pentru prosti nu ? Cel putin asta ar spune indivizii care calca pe iarba,arunca gunoaie la nimereala si care folosesc renumitele instrumente maturizante si super-interesante numite brichete pentru a arde iarba sau frunzele,aruncand furnici in foc...TARE BA AUZITI???
Recunosc,mi-as fi dorit sa ma fi nascut orice altceva in afara de om.Sunt dezamagit sa observ ca oamenii,INDIFERENT de tara,origine,culoare,bla bla sunt toti la fel...toti ard,rup,distrug,mananca,rad de natura si de ei insisi ca doar si ei tot din natura fac parte.
M-am saturat sa incerc sa schimb ceva la oameni,degeaba zic "de ce faci asta ? ce ti-a facut ?" Papa lapte huh ? Cum spuneti voi...rautatea e singura resursa infinita,regenerabila,vesnica si schimbatoare in lume.Daca ar transforma cineva rautatea in energie pura,curentul electric ar fi gratuit! Dar bunatatea ? "Pleaca ba intelectualo cum Ii zice de aici".Bunatatea e pe cale de disparitie mai ceva ca ursii panda.
Acum unii ar spune "nu e rautate,asa e omul".Deci asa e omul...pai ok atunci am inteles de ce sunt razboaie,foamete,crime,etc...simplu! Fara om,planeta e mai libera decat un evreu proaspat scos din lagar.
Cred ca am auzit replici gen "stai calm ba ca nu e asa nu se intampla nimic" de mi s-a urcat calcaiul la frunte.Adica e normal,nu se intampla nimic...tocmai asta e problema.
Imi amintesc,cand eram mai mic cred ca aveam cam 7 ani,bunica mea a ajutat un inidivid olog,i-a pus o hartie de 1 leu in palma si a zis "Mergi cu Dumnezeu".Nu stiam eu prea multe atunci,nici ce e un olog sau macar Dumnezeu (stiam ca statea pe un norisor si ca dadea cu fulgere in cei rai,deh gandire de 7 ani),Insa am admirat acest lucru.Blestem rusinea de a ma apleca sa ajut pe cineva cazut.Daca m-as apleca ar incepe toata strada..."huoo lasa-l ba ca iei purici","lasa-l ma ca nu a muncit asa Ii trebuie".Imi vine sa injur din toti rarunchii.Inghit si scriu mai departe.Nu pot sa inteleg...adica ba nu! Inteleg dar nu am ce face..."ba ai ce face" zise o voce dulceaga din indepartare.DA?! Bine,arata-mi ce sa fac si te voi urma ca un catel.Dar nu merge asa,vorba unui personaj dintr-un film.
P.S. Imaginea reprezinta un trol...pe langa faptul ca asa vad eu societatea,reprezinta tipul de persoana grasa,cu mers greoi,fericita dar fara sa se stie de ce,cu un ras/vorbit/suierat/urlat huruit,bubuit,ca un tun ruginit si cu o expresie tampa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu