sâmbătă, 6 iunie 2009

Dialog intre horici


Horica 1: Bai ai cam luat-o in barba
Horica 2: Asa e ba,sunt prost
H1: Lasa ma...
H2: Ce sa las!? Pentru tine mereu e lasa
H1: De ce nu vrei sa-ti revi ?
H2: Pentru ca nu pot
H1: Nu vrei
H2: Lasa-ma cu texte d'astea de Doina
H1: Hai ma revino-ti te roooog
H2: Pleaca
H1: Te rog nu ma alunga
H2: Nu te alung iti spun doar sa pleci
H1: Ia-ma in brate
H2: N-am chef pleaca acum te iau mai incolo
H1: De ce nu ma pupi
H2: Ma ai innebunit ?
H1: Nu ma iubesti...
H2: Ba da ma dar lasa-ma putin,o sa te iau si in brate
H1: Asa zici mereu dar nu faci
H2: Ba da iti promit ca acum o sa fac
H1: Bine lasa,si ce mai face stii tu cine ?
H2: A murit
H1: Cuuuum?
H2: Glumeam,mi-as dori eu sa moara
H1: Ai maa cum poti sa vorbesti asa ?
H2: Ma doare-n cot
H1: Esti rau
H2: Normal! Doar asta mi-e meseria
H1: Si eu ?
H2: Tu nimic,tu stai,esti horica ce sta ai uitat ?
H1: Tu de ce nu muncesti deloc ?
H2: De ce ? Ca sa ajung tot in acelasi loc,scuteste-ma!
H1: Trebuie ma ca numai eu muncesc
H2: Las' ca faci treaba buna,esti o comoara la curtea omului
H1: Nu-ti bate joc
H2: Bine lasa-ma acum am treaba
H1: Ba n-ai te prefaci
H2: MARS!
H1: Bine,bine nu trebuie sa tipi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu