sâmbătă, 6 iunie 2009

Poing!


Iata alt blog uitat...damnat dupa numele blogului...ar trebui sa-l schimb ca locul e plin de chestii damnate.Ei iata ca am impartit si ziarele.
Toti sunt fericiti si poate si altii cand isi vor vedea poza sau ce au zis...cine stie ? Cand am intrat azi in bloc o vecina m-a confundat cu PSD-ist.N-am treaba cu politica dom'le eu doar impart hartoage ca un tiganus.Si mai sunt si pe gratis dar voi nu vreti nuuuu!
Acum ma gandesc la faptul ca un indivizii fara par in cap (dar prin alte locuri) sunt mai apreciati nu stiu de ce...in multe filme chiar si in realitate observ "cheliosii" care sunt gasiti interesanti,destepti,etc etc etc ca ma enervez deja.
De ce ? Ce au ei ? Sunt oameni doar ca nu au par,le-a cazut,au cancer si crapa sau a gresit frizerita blonda si le-a luat mai mult cum mi-a luat si mie si ma scalpat lasandu-mi o liniuta de mai mare frumusetea.
Oameni dubiosi...pe zi ce trece oamenii devin din ce in ce mai dubiosi in acte...parca ieri ma priveam in oglinda cu ochi mari intrebandu-ma "ce ai ? de ce te porti asa ?"
In fine,nu ma mai iau de saracii cheliosi ca poate ma trezesc cu unu la usa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu