joi, 4 iunie 2009

Ochii agitati


Multi prefera sa arunce vina stresului zilnic si al nereusitelor pe un anume ceva...cand cineva moare,toti cauta sa se retraga si sa reflecteze...ajung la un moment dat sa aiba frustrari si chinuiti de motive necunoscute care pot tine toata viata uneori.Aceasta este mania persecutiei...o prostie pentru unii,o boala pentru altii,iar pentru majoritatea un lucru ce tine de o vointa slaba.
Am cunoscut destui care aveau impresia ca sunt bantuiti sau urmariti,dar nu am avut curajul sa-i intreb ce se intampla cu ei.Mi-a fost frica sa stiu ce se ascunde in ei...poate de fapt imi era teama sa ma regasesc in ei,in problemele lor.
Solutia la multe probleme nu este atat de simpla incat oricine sa o gasesasca...si sincer m-am gandit la "tehnicile" recomandate anumitor persoane.Sfatul meu ? Sunt degeaba.E greu de explicat...as putea incepe cu credinta,putere interioara,etc dar ar parea fals.Cea mai mare putere este acceptarea...da,poate pare prea simplu dar uneori este mai bine sa accepti decat sa respingi.Si atunci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu