sâmbătă, 20 iunie 2009

Documentele Clubului Pickwick (1985)


Dintr-o vorba in alta,am ajuns azi in timp ce discutam cu un prieten despre un serial care mi-a luminat putin diminetile acum cativa ani.Serialul numit "Documentele Clubului Pickwick".Serialul prezinta o atmosfera in stilul lui Charles Dickens,fiind inspirat dupa cele doua volume cu acelasi nume.
La fel ca si in opera noastra bogata,cele doua volume parodiaza societatea iar personajul principal Domnul Pickwick construieste cu fiecare pagina caracterul unui personaj nou.
Insa m-am cam emotionat si am scris atat de carti cat si de serial...recunosc,nu am citit cele doua volume insa in viitorul apropiat le voi pune pe lista.
Serialul pe de alta parte e un Seinfeld in stil victorian,unde personajele isi joaca rolurile improvizand anumite actiuni din epoca actuala.
Oricine ar avea ocazia sa vada macar un episod cu siguranta ar fi atras de umorul cinic,tipic englezesc si de nazbatiile actorilor.

2 comentarii:

  1. discutai la un serial?

    nu se zice la o cafea?si despre un serial?
    ce prieten?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. E vorba de Teti :D iar asta e un serial chiar interesant ca e printre ultimele care dozeaza un umor englezesc veritabil nu falsuri actuale

    RăspundețiȘtergere