marți, 16 iunie 2009

Papusa


De indata ce s-a indepartat de televizor,a simtit ca se sufoca.Se simtea atat de ispitit sa priveasca spre acel ecran gol unde fiecare imagine avea rotite.Auzea ca printr-o pacla cuvintele "misca-te" si "hai termina",cuvinte care i pareau atat de cunoscute.
Nu a putut.A alergat la baie si dupa cateva minute in a asteptat sa se umple chiuveta ,a simtit muscatura rece si narcotica a apei.Acolo a gasit alinare,cel putin asta credea,a deschis ochii si putea vedea bulele cum se spargeau in altele mai mici.
Nu si-a mai putut tine respiratia asa ca s-a retras.
- Cum as putea sa...sa vad dincolo de lumea asta ? s-a rastit la oglinda
Stralucirea din ochi isi schimba forma pe masura ce picaturile de apa din par curgeau in ochi,alterand speranta.
- De ce nu ma asculti ? Cu tine vorbesc
- Pssst,nu mai vorbi cu oglinda ca nu te asculta
- Cine esti ? a intrebat cu disperare
- Nu stii ? Nu recunosti ? Sunt dezamagit profund.Am fost compania ta mult timp dar am zis sa te las in pace.Pareai sa deti controlul
- Ce ? Cum ? Nu stiu ce control ?
- Haide lasa,nu mai fa pe prostu'
- Nu ma ucide! N-am facut nimic!
- Nu te ucid ce ai ? Oricum nu te-as ucide caci numai tu ai puterea asta.
- Atunci ce vrei ?
- Vreau sa te privesti adanc in ochi si sa spui "ma simt bine"
- Dar nu ma simt bine.Daca ma cunostii atunci stii...
- Tocmai de aceea am zis.Acum te rog,nu te voi ruga a doua oara,uite-te.
S-a privit in oglinda cu o retinere.
- Ma vezi ?
- Nu...unde esti ?
- In tine.
- Cum ?
- Poate nu stii dar am fost doi candva,dar datorita unei interventii eu am pierit insa m-am ascuns in tine.
- Ce ?
- Nu intelegi.Nici nu ma asteptam.Iti spun doar atat,nu te mai chinui,te pot ghida dar nu mai mult.
- Dar cine esti ?
- Vei afla curand.Acum inchide tv-ul.
- Nu! Nu vreau s-o iau razna! Nu te rog!
- Stiam eu ca va fi greu...tu ai vrut-o
A simtit cum camera se indeparteaza.Totul in jur disparea ca un vartej de culori lasand in urma doar un fundal cu purici.
- Stiam eu ca nu era bine sa-l lasam in priza draga,in instructiuni zicea clar ca nu trebuie supraincalzit.
- Da da stiu,eram doar curios cum e sa vada lumea reala
- Data viitoare te rog nu-l forta,bine dragule ?
- Ma rog,oricum e cel mai prost model de pana acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu