joi, 26 februarie 2009

The old feeling...

A gapping hole...devin obsedat de gandul unei gropi.Alunec si cad intr-un loc unde am mai fost de inca o mie de ori.Acel loc intunecat unde am fost fortat sa ma retrag din nou.De ce ? Circumstante...Whatever...nu stiu cat va dura sa ies dar stiu cat a durat sa intru.Cateva zile ca de obicei.Motivatia de a face ceva...orice,a cam disparut.In minte imi zboara intrebarea "de ce sa fac aia ?" si...simt din nou acel lucru preacunoscut.
De ce ? Huh ? M-am plictisit de mine si mie cam scarba.Parca mi-as dori sa ma retrag din trup sa las doar trupul sa mearga singur si eu sa traiesc in mine ca o alta entitate.Pe scurt...ma urasc.Demn de mila si fara scopuri fara motivatia de a lupta...ce e un om fara motivatie :)) e un manechin care umbla de dragul umblatului.Nu ma mai vreau,nu mai vreau sa fiu eu deoarece stiu ca nu sunt suportabil sau inteligibil.Parca as fi un oligofren care face semne disperate de pe marginea strazii la masinile trecatoare dar fara un scop anume doar asa...de oligofren.Dar poate e doar o stare...sper...am mai avut si poate va trece.Vom trai si vom vedea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu