miercuri, 25 februarie 2009

Hey You

Deci ce pot sa spun de ziua de azi...hmmm pai incep ca de obicei cu m-am trezit,cu nasul infundat si intrebandu-ma ca de obicei pe ce lume sunt,mi-am facu treburile de dimineata si am luat drumul scolii.Pe drum frigul mi-a intrat pe unde a putut si s-a distrat copios pe seama chinului meu.Am ajuns pe la Gladiola si am asteptat...pana sa ma intalnesc cu Narci am stat si am privit oamenii si masinile care treceau.Ma gandeam oare ce fel de zi vor avea la scoala/servici/plimbare.Cand a aparut mi-a facut semn sa ma misc mai repede am mers greoi gandindu-ma ca "iarasi incepe o zi la scoala,mereu la fel...".Ajungand in clasa m-am asezat si ca de obicei nu am privit pe nimeni.Nu prea doresc...ma simt si asa ciudat sa privesc pe cineva in ochi in afara de Narci deoarece mie frica de ce as putea gasi.Intram amundoi in clasa.Ea zambeste,desi stiu ca e o masca sa nu vada ceilalti,discuta cu o colega din spate in timp ce eu murmur cu privirea in jos un "duceti-va in iad".Orele incep si trec fara cine stie ce evenimente.Eu mai citesc pe sub banca dar mie greu ca nu ma pot concentra.Narci isi scria niste chestii la imagistica si mai ridica privirea din cand in cand sa se uite la ceas ba la profesor.
Eu admiram peretii si plangeam de mila obiectelor din clasa care trebuie sa ne indure in fiecare zi.Poate cineva le va aduce un omagiu intr-o zi...poate
La engleza am dat lucrare si ma mutat de langa Narci...tipic...crede ca eu copiez :)) yeah sure.Nu am nevoie la engleza sa copiez.Ca fac bine sau rau nu am de ce sa ma supar.Nu imi trebuie o scrijelitura pe o foaie ca sa stiu ca stiu.Dupa lucrare,la sport am stat jos si ma apucase o stare de moleseala incat imi venea sa adorm.Incercam sa ma tin treaz dar devenea din ce in ce mai greu.Dupa sport m-am indreptat spre clasa cu viteza neavand chef sa privesc pe cei de pe banci sau care isi pierd vremea pe afara.In fiecare zi dau peste personaje devenite deja pitoresti.King Kong,Cei Trei Freaky Fred,Domnii - Camuflaj,Bocanci,Bantuie-Coridoare,Fantoma - Micul Ex-nazist ( acum manelar saracu' si doar cu o frantura din acel "nu-mi pasa de voi" ) si altii...au ajuns sa ma faca sa cred ca traiesc intr-un fel de basm prost gandit de un psihopat.Pe amundoi ne bantuie personajele respective si am o aversiune totala fata de aceste specimene.O mai aud pe Narci uneori cand trece micul ex-nazist ca isi balangane mainile si vrea sa para dur...load of laughs...e si el un om care doreste sa para dur.Daca ar fi dur ar face ceva prin care sa arate acest lucru.Nu vad nicio revolta sau reactie din partea sa care sa-l defineasca dur.Dar in sfarsit...e un personaj pitoresc ce sa-i facem.Dupa ora de dirigentie in care restul colegilor au exasperat-o pe saraca diriga care mereu m-a impresionat prin faptul ca e...atat de trista.Imi pare rau pentru ea si tocmai de aceea incerc sa nu fiu nesimtit sa contribui la prostia generala.O inteleg perfect cand spune "nu va suport".Seamana cu mine si cu Narci foarte mult...nu se fereste sa spuna ce gandeste si mistocareste pe cei care vorbesc sau deranjeaza.
Dupa dirigentie am simtit ca ma apuca o stare de somn total.Mergeam si dormeam pana cand amundoi am dat peste niste pisici.Mie mila de ele saracele.Mai erau si unii care urlau la noi sa le lasam in pace.De parca ar fi ale lor sau ce! Daca le pasa de pisicute sa le adopte nu sa urle ca orice cretin poate sa urle sau sa gesticuleze (aviz amatorilor).Am ajuns la Narci acasa si m-am tolanit terminat pe patuc.Nu doream sa ma mai ridic de acolo sa ma duc acasa.Doream sa ma fi legat de patuc si sa nu fi plecat niciodata...urasc faptul ca stam atat de departe :(.Am mancat ciorba amundoi si apoi am fost expediat.Strange...zilele astea seamana dubios de mult intre ele.Ma refer la scoala desigur caci in rest se mai schimba tonul.As dori sa fiu la fel ca scriitorii...sa umblu toata ziua prin oras,sa fiu ajutat de muza sa-mi gasesc eul,sa fiu ponosit si fara sa fiu nevoit sa interactionez cu vreun mediu ce implica un colectiv...poate o sa fiu...ar fi frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu