luni, 23 februarie 2009

Fulgi de pisica

O alta zi ordinara.Ma bucur ca trec zilele atat de repede.Maine,poimaine ne trezim in vacanta de vara la strand.M-am saturat de iarna,vreau soare!!!
La scoala am citit...toata ziua aproape.Ma plictisesc profii cu aceleasi chestii pe care le spun in fiecare ora dar totusi sunt si ei oameni.De ce sa-i injur ? Ce mi-au ei mie ? M-au batut sau ceva ? Neah.Imi displac profund recunosc dar mie mila de ei in acelasi timp.
Am luato o alta carte cu soldati azi la mine.Narci a citit aceeasi carte "insulara" si in rest totul la scoala s-a terminat cu bine.
Mi-a dat nota la engleza...nu ca ar fi mare lucru dar ma rog am scapat de ea pentru o perioada.
M-am rastit iarasi azi ca boul din motive exterioare care nu au legatura cu noi.Trebuie sa ma controlez,incerc,ma stapanesc sa imi controlez nervii si cred ca o sa reusesc.Am mai citit din "Fratii Karamazov" care pana acum imi place si imi reaminteste foarte tare de conationalii nostrii care ar avea si ceva de invatat de acolo.Am facut la franceza si apoi m-am trantit in pat cu o lipsa acuta de vlaga.
Azi m-am simtit obosit toata ziua.Poate ca e luni...nu stiu ce sa zic.Nu pot sa-mi controlez comportamentul dar incerc.
Am mai scris si niste poezii...cam prostute dar macar sunt poezii si o mica povestire despre o asistenta care e prea nepasatoare (la fel ca si restul populatiei tarii care pune "eu" inaintea la tot) fata de un individ muscat de o meduza otravitoare.Povestea e scrisa cu subinteles pentru cei care au cap sa o priceapa.O sa mai scriu zilele astea datorita chefului nebun pentru scris.
A trebuit sa-i spun bunicului meu sa caute pisici si a zis ca o sa caute.Narci doreste o pisica si eu incerc pe cat posibil sa Ii aduc visul la realitate.E o pisica ar zice multi dar e greu de prins/ademenit/agatat sa zic asa.Dar tot voi reusi intr-un fel sau altul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu