luni, 2 martie 2009

Vise din pamant - I I -


Iubito unde-ti sunt regretele
Pierdute,ranite,vestejite
Acolo unde-ar dori sa fie
Sub cerul pleoapelor rigide

Unde-ti sunt sperantele
Visele,maretele
Deasupra limanurilor crete
Langa locul lacustelor saltarete

Intoarce-te si priveste,ce te opreste
Uite-ma in zare cu inima-n cleste
Asteptandu-ti iubirea navalnica
Peste mine sa-ntinda,sa zaca

*************************************

Vine din nou,valul navalitor
Peste frunte-I simt din nou
Inrosindu-ma zvacnitor
Trupul luandu-l incetisor

Pieptu-mi batea,nu se astampara
Buzele tremurau,inca asteptau
Ochii-mi lacrimau,de dorinta ardeau
Mainile sedeau,trupul contemplau

Si iata,ai venit
Cu paru-n ploaie,razvratit de vant
Trupu-ti striga,inima-mi anima
Veneai,veneai,o trup dorit

*************************************

Si cand plangeai,unde ascundeai
Lumea-ti si gandurile
Prin ce lume te plimbai ?
Rochia alba-ti tarai

Cand visele-ti dadeau ghes
Si realitatea ezita
Cand tristea taia in miez
Gura nu ma mai striga

Dar eu tineam,si rataceam
Dorul ca mortii ti-l duceam
Cand erai tu ocupata
Cu tristetea ta toata

************************************

Deasupra dinspre
inima universului creanga
Tulbură aerul de veghe
Cu izbucniri florale

Margelele de chihlimbar trecute
Dintr-o parte-n cealalta
Pe-un sirag dezmortind oasele
Diminetii,scandalizata

***********************************

Colo-n poienita alba
Covor de iarba si fluturi
Ti-am aşternut umil,tacut
înainte de toate,si ziua de ieri.

Te iubesc cu gândul.
Apoi cu trupul si sufletul
Priveste-ma-n cap,uite-te el
Simt,ca orice om in fel

Un comentariu:

  1. uite si o poezie scrisa de mine,dupa parerea mea,ce mai reusita:

    Ah,azi copita ma doare.

    RăspundețiȘtergere