vineri, 6 martie 2009

Puzzled


Sunt curios...mai mult decat de obicei.Mereu am fost curios cum functioneaza mintea ei.Ce rotite o invart ? Si mai ales ce gandeste ? As renunta la multe doar pentru a stii acest lucru.De ce ? Deoarece nu foamea de cunoastere stiintifica e importanta pentru mine acum...cel putin ocupa locul 2,ci foamea de ganduri.Cea mai ravnita putere a mea este sa citesc gandurile oamenilor.As stii orice ar gandi,indiferent,si nu as sta sa descifrez singur cu mintea.
Ea a spus ca nu este interesanta.Oooo ba daaa si inca cum! O minte explorata dar care creeaza mereu e demna de explorat.Demn de a fi citita.As putea da mii de interpretari in acest moment,dar ma simt ridicol.Oare ceea ce zic acum e coerent sau e doar o abureala ridicola de-a mea.
Inclin sa cred ca e abureala dar in acelasi timp ceva din mine Imi spune ca e altceva...e o sete de a afla si nu mi-o pot astampara.Zi si zi,noapte,pranz,saptamana,luna,etc, sunt curios si incerc sa invat sa citesc omul dupa fapte si dupa comportament.Desi e greu,merge la un moment dat.Ea ma fascineaza intr-un fel in care nimeni nu ar intelege...de fapt nimeni nu intelege.Toti sunt aerieni si vad totul asa cum vor ei.La scoala ma plictisesc toti deoarece nu au pic de suflet.Sunt morti...numai ca nu o stiu.Noi 2...eu imi voi pastra ideile legate de noi deoarece le respect.Poate ca sunt un individ visator care traieste in nori fara sa fie atent la mai nimic,dar nu mai vreau lumea asta rece.M-am plictisit de oameni preocupati de scoala,servici,haine,masini,bani,adidasi,bla bla bla.Lucruri trecatoare.Singurul lucru pentru care traiesc e iubirea...da,atat.Iubirea e singurul lucru pentru care meriti sa traiesti...si bine a zis-o Octavian Paler.

Un comentariu: