luni, 2 martie 2009

Nume de cod "whatever"


O zi boring obisnuita fara intamplari deosebite...dar ce sa fac...scoala are vina principala ca deh Bacovia avea dreptate.Dupa ce m-am intalnit cu Narci,mergeam incet spre scoala.Mi-a aratat o florarie.Ma gandeam ca va trebui sa Ii cumpar flori dar stiam ca nu prefera florile rupte ci cele in ghivece care inca traiesc.Am trecut peste...in clasa toti erau ocupati cu martisoare,flori,bla bla bla...a venit nea' Romeo si i-a dat un martisor cu o mana tremuranda :)) mai sa fie ce baietel curajos.But wait,there's more...a venit Iuli cu flori.Parca s-au chitit astia sa ma enerveze azi.Imi venea sa-i zic sa-si ia floarea si sa o puna undeva dar mi-am tinut gura.Nu avea rost si asa certurile ma dispera.Am inghitit si am trecut mai departe uitandu-ma cu scarba la martisoarele primite de Narci doar pentru ca stiam ca nu sunt de la mine.Da eram gelos whatever.Celorlalte nu am adus nimic like always.Ce sa le dau celor care le detest si fara sa vreau.Diriga a primit cateva sute de chestii dar doar de forma ca in timpul orei iarasi au inceput "ingerasii" cu vorbele marete.Apoi mate...plictiseala si ochi dati peste cap.A venit imparateasa Raluca din Belgia (direct din Bastogne din toiul luptelor cu fantomele dupa cum arata) si desi a picat din neant tot i-au dat cele din echipa ceva ce sa scrie la tabla ca vai Doamne sa nu se faca "frantuza" de ras.Dupa...geografie...omul ala e plictisitor si prost.Se ia de noi ca citim dar de ceilalti ca vorbesc si fac ce au chef le spune doar o vorba surda.So what sa dea ce note are chef ;)) apoi istorie...tara plictisului adevarat! Omul ala alege 2-3 Ii pune sa vorbeasca de ceva si Ii lauda pe cei care au scris sau au facut mai multe ca "restu' gloatei".Sa ne asculte pe amundoi si sa termine odata ca parca vad iarasi ca ne tine pana in ultimele saptamani cu nu stiu ce teme inventate pe ultimul moment.Apoi engleza...crema cremelor...intra in clasa "ati aerisit?" ne da pe noi afara din banca sa nu ne fie frig...cata grija!...apoi da lucrarile.Narci a luat 10.Ma bucur din suflet pentru ea.Ma bucur ca unu din noi ia note bune.Eu 6...si a inceput cu vorbariile.Ca de ce nu stiu gramatica,de ce nu invat,cine e de vina...wha wha wha...n-am chef sa invat si sa recit uite asa.Mai bine iau 4 decat sa devin gandacul lor.I-am cerut un pix lui Mihalache "cap de pistil" si a mi l-a dat.Peste 2 minute incepe "minunata" lui colega sa comenteze..."ia pixul inapoi noi ce facem ? are si el pix doar".I l-am dat inapoi si mi-am luat ghiozdanul.Dupa ora eram intr-o dispozitie proasta...Narci incerca sa ma ajute si eu la fel dar eram intr-o stare de unde greu ies in cateva momente.Ajunsi acasa am aflat ca Bubu nu a facut nimic cu celebrele cartuse de imprimanta si nu mai era nimic de facut pentru ele...R.I.P cartuse.O sa scot eu la imprimanta mea,nici o problema.Am mers pe la bunica mea sontac-sontac si i-am dus niste flori si un martisor.A dorit sa ne recompeneseze cu niste baclava.Automat Narcisei i s-a facut scarba si mie la fel dar am facut un sacrificiu si am mancat,reusind sa gasesc si o scuza pentru Narci.
Dupa care ne-am dus acasa,discutand tot felul de chestii despre scoala,zona zoster si pisici...apoi cele de dupa-amiaza (am facut un dus tipic filmelor noir unde tipul sta cu moaca in jos si priveste cum se scurge apa si filozofeaza de ce :)) )...

Un comentariu:

  1. Data viitoare cind voi mai avea afluenta maxima de gindaci prin casa, am sa incerc sa aflu daca ei au fost masificati prin administrare de lectii de gramatica engleza in doze masive :)

    Sa stii ca eu as aproba atitudinea profei nu neaparat pentru nota, ci pentru felul in care gindesti tu lucrurile. O limba nu se invata pentru altii. O limba se invata cu respect si umilinta si gramatica te ajuta sa o intelegi, nu sa o exploatezi asa cum face mai toata lumea in fragmente de "engleza de-aia de chat". Gramatica este sistemul osos al unei limbi, vin apoi muschii (lexicul si sintaxa), iar la cap (adica la cunoasterea ei cit de cit profunda) nu ajungi niciodata daca preferi sa te situezi pe margini din ratiuni de-astea de anarhist.

    O fi ea scoala boring, profa insa s-a prins ca tu nu inveti. E mare pacat de timpul care ti se scurge intre degete.
    Oricum fara gramatica nu vei sti nici propria ta limba, nici una care nu-ti apartine prin nastere.
    Pune mina pe ceea ce este boring mai degraba (sfatul meu chiar daca nu mi-l ceri).

    Uite-asa m-am incrustat si pe blogul tau, na!

    RăspundețiȘtergere