miercuri, 4 martie 2009

Vise din pamant - I I I -




Armura ciobita plictisita in colt
Palpita la vantul iscat din neant
Metalul suna,ca lovit de glont
Inca suna,inca vibra
Si cu tine si viata mea
Si cerul,pamantul si ce voi vedea
Si apa limpede ce nu o voi bea
Si sufletul gol,unde va zbura ?
Dar iti spun tie,usor si sigur
Nu voi lasa parul sa fie sur
Voi lupta,de voi sau nu voi vrea
Faclia aprinsa ma va-ndrepta

**********************************

Iubesc
Frunzele goale spalate de ploaie,
Conturul florilor umede,mirositoare
Copacii purtatori de melci si,
Cei care adapostesc vrabioare,

Iubesc noroiul ce pastreaza,
Docil, urmele noastre împletite
Umezeala calda ce inca creeaza
Caldura cestilor cu ceai

Iubesc si roua rece d-afara
Si frigul ce ne tine amundoi
Intr-un noi,ca intr-o camara
Caldura ce ne tine goi

**********************************

Realitatea ne-aseaza in palme
Un sunet alb,un bubuit crunt
O muzica sacadata fara vame
Un suierat venit din pamant

Tragem,ucidem,murim si noi
Imbratisati,raniti si goi,
Cu umbra fricoasa ca piatra de mormant
Cu dragostea in gand

*********************************

Dorm Invelit In aripi de fluturi,
Dorind sa ma-ntorc in tine,
Bolnav,cersetor de saruturi,
Pe ale tale plantatii sangvine

In tandrele, albe ţinuturi,
In care-un delir ma retine,
Sunt numai dresorul de fluturi
Al dragostei mele de tine

*********************************

Colectionar al inimii pale
Indragostit de vesnicii tai cai
Aventurier topit între minute

Doctor al rimelor doborate
Cult crescator de pietre si pareri
Ma joc printre cuvinte cu ardoare.

As cuceri cu oricand,de mine vorba fiind
Ti-as admira natang nisipul din castel.
Te-ntreb draga himera, cum pot sa te simt ?

*********************************

In capul meu stramt nu-ncape ninsoare
Se misca,adorm,lichide plutitoare
Trec oameni,privesc,visuri defaimatoare
Cand inima-mi inceteaza din mers

Eu tac ma uit imi exprim parerea
Iau in brate o perna,plang,imi vars durerea
Prin mintea-ntesata de ganduri de-a pururea
Ce pot sa arat doar printr-un vers

*********************************

Cutitul din mana
M-a format ca ciudat
Dar in propria camera
Mult te-am asteptat

Te desenam cu degetul
Pe geamul aburit
Si atunci el,naucul
Prostii mi-a soptit

Au existat zile cand patul parea
O zi intreaga cand sufletu-mi zacea
Si cand ploaia la geam simteam
De dorul tau ma-nfriguram

********************************

Ne-am uitat In desenul cu cumpana defecte
Maini s-au ridicat In aer acuzatoare,cochete
Al cerului praf au scuturat pe minte
Desenului culoare niciodata nu se va prinde

Ne-am uitat desenul cu sarma cusut In prisma
Cadou pentru ori sau cine
Desenat In aerul galben s-a dezlegat ca o ultima
Razvratire,rasuflare de mine

********************************

Vreau in timp sa devin
Unui copac ucenic
Ingrijindu-l,fiindu-i paznic
Sugand din ramuri orice urma de venin

Si poate alaturi de frunze si muste
Prietenul drag imi va raspunde
Chiar daca vremurile sunt crunte
La cuvantul meu imi va raspunde

********************************

Floare alba de cires
Cine oare te-a cules?
Si te-a prins In bucle negre
Ca infernul ce ne cerne
Floare alba, dalba, sfanta
Strangi In gura ta prea calda
Picatura cea de roua
Plange, frange numai voua

Create din oul mitic
Ce s-a spart In prabusire
Ca un soare In pustie
Rochia ta rupta spre jumatate
Parte face din trup poate
Luna joaca spre mare
Doar un susur mai Imbie

Sa te scalzi cu vesta noptii
Stelelor ce Iti trag sortii
Floare alba-n piatra moarta
Ai rămas pe veci taiata
Lumea se uita la tine
Dor de antici - amintire

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu