luni, 20 aprilie 2009

Until it sleeps


Nu stiu cum sa incep.Ma rog incerc cum pot.A trecut inca un Paste.Am mancat,dormit,citit,bla bla bla aceleasi chestii mereu.Ma simt frustrat de toate proastele si amaratii din jur.Nu suport sa socializez cu nu stiu ce indivizi,si de aceea ascund multe lucruri fata de cei din jur.Nu suport laudarosii sau cei cu complexe de superioritate sau proastele care ranjesc si isi povestesc viata ca si cum totul e atat de usor.
A venit si Lucian pe acasa...prefacut si beat ca de obicei.Mi-am pierdut vremea cu el incercand sa nu ascult porcariile care le indruga.Slujba,bani,acelasi chestii.Oamenii ahtiati asa raman.M-as chinui degeaba sa incerc sa le explic cat de pierduti sunt,de aceea nu voi face nimic...voi sta voi citi si ce voi mai face...las lumea in pace ca daca deranjez pe cineva imi sare in cap.
O sa citesc in curand "Somonul rosu" de Paul Eugen Banciu,un om care a intrat in moarte clinica de 9 ori,in care povesteste ce isi aminteste din multiplele come.
In rest...maine scoala.Iarasi ma deprim privind peretii si ascultand replicile colegilor.Iarasi iarasi iarasi...mi-as dori sa dispara pur si simplu acea cladire cu toti din ea...desigur eu si Narcisa sa nu fim la fata locului.Deja simt cum vine sentimentul prea cunoscut...again and again...over and over.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu